Kaip veikia 3PL logistika ir kokią naudą ji suteikia verslui?
Kokius logistikos procesus galiu perduoti 3PL paslaugų teikėjui?
3PL teikėjai gali pasirūpinti sandėliavimu, prekių sutikrinimu, galiojimo terminų registravimu, svėrimu, rūšiavimu, komplektavimu, etikečių klijavimu, specialiu pakavimu, išsiunčiamų užsakymų konsolidavimu, prekių paruošimu išsiuntimui, išsiuntimu, užsakymų vykdymu, grąžinimų valdymu, inventorizacija, klientų aptarnavimu ir pan.
Kaip pasirinkti tinkamą 3PL paslaugų teikėją?
Svarbu atsižvelgti į teikėjo patirtį, paslaugų spektrą, technologijų integraciją, aptarnavimo lygį ir gebėjimą pritaikyti sprendimus pagal jūsų poreikius.
Kaip galiu sekti savo pirkimo užsakymus?
Kokios yra mano tikrosios importo sąnaudos?
Importo sąnaudos priklauso nuo prekių rūšies ir taikomų LR muitinės tarifų bei galiojančių teisės aktų. Mes galime pateikti importo mokesčių paskaičiavimus turėdami informaciją apie prekes.
Kaip galiu gauti ataskaitas, suderintas su man svarbiais KPI?
Daug statistinės informacijos klientai mato savo 3PL paskyroje, bei esant papildomam poreikiui generuojame ataskaitas pagal reikiamus KPI.
Kur galiu rasti informaciją apie bendras išlaidas ir išsiųstų krovinių apimtis?
Informaciją pateikiame sąskaitų faktūrų prieduose, kuriuose matoma detali informacija apie kiekvieną atliktą paslaugą.
Kaip galiu stebėti SKU ar prekių detales?
Visa informacija apie sandėlyje esančias prekes matoma kliento 3PL paskyroje.
Kaip 3PL padeda optimizuoti logistikos sąnaudas?
Pasitelkus patirtį, masto ekonomiją ir technologinius sprendimus, 3PL teikėjai gali sumažinti transportavimo, sandėliavimo ir kitų procesų išlaidas.